loading...
بيا 2 موزيك
محمد جواد بازدید : 4 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (1)
دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی و شهرام شکوهی بنام محرم اسرار

دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی و شهرام شکوهی بنام محرم اسرار

ترانه سرا : محمد کاظمی ، آهنگ : بهنام صفوی ، میکس و مسترینگ : غلام رضا صادقی
تنظیم : غلام رضا صادقی ، بهنام صفوی

متن آهنگ بهنام صفوی و شهرام شکوهی:

ما محرم اصرار هم میشیم

چیزی واسه از دست دادن نیست

من مثل تو از عشق خط خوردم

اونی که می خوام عاشق من نیست

تو مثل من زخم زبان خوردی

اونی که می خواستی با هات بد کرد

دستای عشق تازشو چشبید

دست تای لرزون تو رو رد کرد

فکر من مثل تو درگیره

فکر تو مثل من آشوب

عاشقی سخت تو این اوضاع

اما واسه هر دومون خوبه(دو بار)

♫♫♫♫♫♫

ما هر دو درگیر یه کابوسیم

باید یکم از غصه خالیشیم

این بهترین راه فرار ماست

ما عاشق چشمای هم میشیم

تو چشم های هم خیره میمونیم

مثل دو تا دیونه هم دست

اما حواسه هر دومون بازم

 

درگیر چشمای یکی دیگست

درگیر چشمای یکی دیگست

 

 

فرمت:mp3/كيفيت:320kbps

محرم اسرار

 

فرمت:mp3/كيفيت:128kbps

محرم اسرار


 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط جواد در تاریخ 1392/05/22 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

خوب بود
پاسخ : دستت درد نكنه


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 15
  • بازدید کلی : 296